lördag 23 augusti 2014

ODD MOLLY HÖST 2014

Lördag eftermiddag!

Idag sitter jag på jobbet och lägger in nyheter i vår webbshop! 
Har fått sätta på elementet på kontoret, vart tog sommaren vägen?
Hemma har vi visningar var dag, så jag försöker hålla mig hemifrån så mycket jag kan.
Men det är konstigt, att nu när vi står inför försäljning så undrar man om man verkligen gör rätt, vi har ju trivts så bra och Östergården är ett fantastiskt ställe att bo på och nu har jag helt plötsligt börjat få mängder av idéer hur jag skulle vilja göra om lite här och där, men allt har ju sin tid, så jag får försöka fokusera på vår nya lägenhet och kusten i stället, där finns mycket att göra kan jag lova.



Den här veckan har vi haft fullt sjå i butiken, det har kommit hem så jätte mycket nya kläder, smycken, nallar, inredning mm. webbshoppen har nu fått sig en ordentlig genomgång, där hittar du nu nyheter från många av våra märken, idag lade jag in höstnyheter från ODD MOLLY
Det kommer mycket mer, men någonstans måste vi ju börja.



Jag passar på att önska er alla en härlig helg!



Kram Helen

   

  
  

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...