tisdag 18 november 2014

MÖRKRÖDA LACKLJUS!


Hej

Åter en dag i mörker! Men som tur är så kan vi ju tända ljus inomhus och krypa in i våra små lyor, ganska mysigt ändå, kan jag tycka. Första gången jag såg de mörkröda lackljusen från vio ljus blev jag helt betagen, å så vackra jag tyckte de var, jag gillar inte den tomteröda färgen utan vill gärna ha julen vit och med inslag av det riktigt mörkröda. Det har visat sig att det är fler än jag som älskar dessa vackra lackade ljus som finns i alla möjliga modeller och storlekar, de brinner både längre och finare än de vanliga ljusen och är en riktig stämningshöjare i juletid,
du hittar dem hos oss i flera storlekar och modeller! 

Det kommer att bli JULMARKNAD här i butiken och utanför, lördag och söndag 
den 29 och 30 November, vi återkommer med program!
 
Kram/Helen 

 





Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...